lördag 8 oktober 2016

Thomas Petersson - Tillbaka i verkligheten


Det här är ett lite annorlunda inlägg, eftersom jag själv inte kunde närvara på detta evenemang pg av tjänsteresa. Min stand-in för kvällen var istället Inger som kom med mamma med tåget till Hässleholm och gjorde Stefan sällskap för dagen.

Sällskapet började dagen med öl på Bishops Arms, sedan satt de på första parkett i Röda Salongen och kunde avnjuta Thomas P så nära som det bara går.


Öl som väntar på damerna!
Titta vilka som sitter längst fram!

Enligt Stefan och damerna var han åter igen riktigt rolig och han drog några av skämten som vi hörde på Lund Comedy Festival förra året (Absolutflaskan + geggaklykan! :-D).

Sällskapet fick även chansen att få sina nyinköpta DVD:er köpta i pausen signerade av Thomas efter showen, samt posera på bild med honom. 



Kvällen avslutades på Harrys med god mat och dryck och det var glada damer som tog tåget hem igen och en nöjd Stefan som tuffade åt sitt håll. 






Således verkar det som att alla hade en riktigt trevlig och rolig kväll, och jag är inte ett dugg överraskad, Thomas är riktigt rolig och uppenbarligen riktigt trevlig också, vilket sällskapet verkligen kan intyga. Jag är onekligen avis! Själv befann jag mig någonstans mellan Frankfurt och Delhi och fick nöja mig med Inflight entertainment-systemet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar